16 Haziran 2009 Salı

Çakaldan kalma notların beyindeki yansımaları

Beni aradıklarını söylüyorlar. Buradayım ya işte diyorum,evimde. Hiç bir yerde olamadığım kadar evimdeyim hem de. Bulamıyorlarmış! Konuşmuyormuşum. Çok durgunmuşum. Aramıyormuşum,sormuyormuşum,oturum açıp konuşma pencerelerine tıklatmıyormuşum,telefonumu açmıyormuşum!! Yook öyle birşey. Gerçekten isteseniz bana ulaşmamanız mümkün değil! Bıraksanız gösteririm.
Evet değişiyorum bu doğru. Uzaklaşıyorum sizden,dünden,bugünden çünkü geçmişimden...
Ben artık yalnızım. Yalnız bi yaratık olmaya başladım. Hiç de farkında değilsiniz. Olsun. Ama aslında çoğunlukla aynıyım. Yani; yine acıkıyorum,uyuyorum,unutmadığım zamanlar su içiyorum,tuvalete gidiyorum,televizyon izleyerek saatler geçiriyorum,kitaplar okuyorum,filmler izliyorum,sigara içiyorum,alkol alıyorum,plan yapmıyorum,umursamıyorum,ağlıyorum,düşünüyorum,kaybediyorum,kazanmış gibi yapıyorum,sabun köpüklerinden hoşlanıyorum,dalıp gidiyorum,denize aşık olmaya devam ediyorum... Gibi yapmaktan çok sıkıldım ama elimden başka birşey gelmiyor. Derinlere düşüyorum,korkusuzca isteyerek yüzmeyi öğrenip unutmuş biri olarak ışığımı kendime yettiremeyip,çığlıklarımı kendime ulaştıramadığım için kendimi düştüğüm yerden kurtaracak yeni kanatlar ve yeni çırpınışlar arıyorum. Yetmiyor... Çırpınışlarım yetmiyor.
Ormandan yükselen hüzünlü bir kaval sesi kadar çaresiz bir şekilde oradan oraya salınıp duruyorum. Ve siz beni bulamadığınızı söylüyorsunuz. Beni göremediğinizi iddia ediyorsunuz öyle mi? Öyle ki, cüzdanlarınızı çalıyorum,ve nerede olduğunu asla sormuyorsunuz. Çünkü s*ktiğimin bir şeyini biliyorum.Çünkü ben sabun köpüklerini severim.
Sizin beyninize bıçak girdi mi? Hiç bu uyanışı yaşadınız mı merak ediyorum.Sahiden merak ediyorum,hiç itaat ettiniz mi,size itaat edildi mi?
Köşkünüzde neler var öğrenmek istiyorum. Eskiden büyük bir heyecanla tuttuğunuz saman sayfalı deftere şimdi bakınca yeniden aynı heyecanla doğabiliyor musunuz merak ediyorum. Çırpınışlarım yetmiyor demiştim ya,şimdi hiçbiri umurumda değil. Kanatlarını al kıçına sok. Al hepsi senin olsun. Ben boyalarımla yola devam ediyorum. Senden geçtim. Dünya önümde,yoluma devam ediyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder