12 Haziran 2009 Cuma



-Tanrı'ya inanmıyorum

-Önemli değil.O da sana inanmıyor.

yaklaşık 2 yıl kadar oluyor monte cristo kontu ile tanışalı.Yine bir misafirlikte.öğlen 4 suları.neyim oluyor tam bilmiyorum.halk dilinde dıdısının dıdısı derler ya işte benim oyum oluyor.sınıf öğretmeni.öğretmenleri sevmediğimden kendisini bu sebeple sevmiyorum ama bazen kendisi olduğu için sevebiliyorum.televizyonda kanal d açık.monte cristo kontunun reklamı var.bana"izle bak güzel filmdir"dedi.içimden"hı hı izlerim bekle"... dışımdan"aa öyle mi izliycem"??.("kendime yalan söylemeye başladığımdan beri kimseye inanmıyorum")nasıl oldu bilemedim.denk geldi.başladım izlemeye.sonra..."sanırım bu senin izlediğin ve izleyebileceğin en güzel film"...

sevmeyenler var."yuh abartma film işte"diyenlerde.bunlar pek önemli olmadığından bu filmi 5 kere izleme ihtiyacı duydum.doğru olabilir.evet film işte.şiir de öyledir.şiirdir işte.şiirin ana fikri şiiri okuyan kaç tane kalp varsa o kadardır ve şairin ana fikrinin,okuyucuların ana fikirleriyle uzaktan yakından alakası yoktur.monte cristo kontu da öyle benim için.her izleyişte tat alabildim.her karesinde heyecanladım.beynim ve kalbim hiç boş durmadı.

ve benim burdan çıkardığım sonuç tabi ki "öğretmenleri sevmeliyiz" oldu.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder