6 Temmuz 2009 Pazartesi

Havuzdan Kareler-Sesler-Yüzler



Havuzda çalışmaya başlayalı 3 hafta kadar oluyor.maaşlar 5inden 5 ine yattıgından bugun yarım maaş alacagım.ilk defa çıkışta ne yapıyorsun diyenlere"bankada işim var" diyorum.böyle "ciks"bir havası oluyor,hoşuma gidiyor.Hatta bankadaki hatunun hesap adresimi yanlış yazmasına,düzeltmek için 2 kere gidişime de bu nedenden dolayı üzülmedim.

-ne yapıcan çıkışta?

-bankada işim var...

(sessizlik...)

-huhohahha.böö ne işiymiş bu?

-soyucam.olmadı soyunucam amına koyım.ne biçim arkadaşsınız lan siz.büyüdüm lan hiç mi bankada işim olamaz.(çat!)
gereksiz alınmalar.işe yarıyor bazen.susuyorlar.
sorumlusu oldugum havuza gelen zat-i adaplılar 600 veyahut 650 milyarlık evde oturan üstüne "yine de ucuza aldık"demeyi becerebilenlerdenler.Aidatları evimizin kirasından fazlaolan bu insaniyetleribatasıcalarlan bütün bir gün beraber oturmak akıl karı değil ama para kazanmakta mecburi.

-ay valla çay yoluna baktttıık,çukurambara baktııık.villalar birbirine çok bitişik.dedik bari manzarası güzel olan bir yerden alalım evi.bizde eryamanı seçtik.aslında en üst katlardan göl o kadar güzel görünmüyür.5,kattan aldık o yüzden zaten en üst katlan alt katların arasında 10 milyarlık fark var.hem benimde işime yaradı o parayla salona perde yaptırdım ha ha hah.

-ha ha ha.valla benim koca perdeci beleşe yaptırdık.ha ha hay

-ha ha ha.

(bana bakıyorlar.ayak uydur)

-HA HA HAH.Offff..pöööfff cupsss..kopsss.löööp.

kadın bana bakıyor aman yarabbi.

-sizin eviniz nerdedir?

-3,etapta.

-aşağı doğru gidilen yerde mi?

-yok düz git sağa dön.

-hııı ne kadar evler orda?

-sizin evden ucuz oldugu kesin.

-hıı.ay daraldım(cumburlop havuz)

Bian düşünme fırsatı buldum.bi yanda sıçıp boklarına boğulacak olan insanlar...bir yanda açlıktan ölen insanlar..aslında bakarsanız burdaki insanlara daha çok acıyorum.ne yaptıklarının,sahip olduklarının hiçbirin farkında değiller.paranın insanları ne hale getirdiğini bütün gün izliyorum.ve zengin olmaktan korkuyorum.

aptallaştırdığını,acımasızlaştırdığını izliyorum bütün gün ve anlam veremiyorum bir türlü.çünkü hiçbir zaman zengin olmadım.ya da bir zengin çocugu olmadım.Ted de okumadım mesela sevinç ablanın kızı gibi...ya da patronun oğlu gibi bilkentte de okumadım ya da ben 17 yaşımdayken altıma kimse jip vermedi.hem böyle okullarda okuyup üstüne"ben okumam ya nefret ediyorum okuldan"da demedim.burdaki çocukların hepsi gibi.o yüzden anlayamıyorum paranın varlığını.paranın varlığının insanı nasıl ve neden etkilediğini...

maaşımı çekemedim yine.ayrıca bankacı çocukta çok hoşuma gitti.ben de onun hoşuna gittim eminim.hı hı.

peki ya siz kara çarşaflı bir kadını hiç bikiniyle gördünüz mü?

ben gördüm.

beğenmedim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder