8 Temmuz 2009 Çarşamba

Havuzdan Kareler-Sesler-Yüzler-2

ah çok yorgunum.vücut yorgunluğundan daha çok beyin yorgunluğu.Kadınlar.evet.KADINLAR.onlar sadece konuşsun.bırakın konuşsunlar.evde kocalarına anlatamadıkları,kocalarının dinlemediği ne varsa bırakın herkese anlatsınlar.kocaları dışındaki herkes bilsin.zaten cansu neden maaş alıyor?tabi ki kadınları dinlemek için.sözleriyle tabir-i caizse çeneleriyle dünyayı fethetmek az gelir,keşfedilmemiş her gezegeni keşfederler.yeter ki konuşsunlar.çene gücü.çenenin gücü adına!

sadece getirdikleri ve mutlak getirecekleri olan börekler ve çörekler için susuyorum.Onlar olmasa aç kalırım,bunu da biliyorum.

Alkışlarla yaşıyorum.!Çenelerle doyuyorum!

Küçük bir kız.3-4 yaşlarında felan.güzel,zeki.ancak tuvalet eğitimini almamış.
Havuzun önünden elleriyle cinsel organını sımsıkı bağlamış,elleri sidiğine sur olmuş küçük kız bana doğru"tuvlet nerdeeaaa"diye nağra atarak koşuyor.evet cansu kariyerinin sonlandığı nokta işte.anın şokunu yaşarken kız mayosunun altından şelale misali akıtmaya başladı.durdurak bilmiyor.hala akıyor...halaa...halaa..
-havuzu mu içtin ne yaptın?devirdaimmi yapıyosun kızım yeter.dur bi kendine gel silkelen!
işerken söyledikleri beynime çivi gibi saplanıyor..."tutumadım ki ama...ehe işiyoyum..ehi ehi...tamam bitti."
-bitti demek ne güzel.bitiyomuş demek ki.
-abya şurayı temizlede annem görmesin.
(peki hanımefendi..hanfendi...hanferdi..defool)

masamın önnde göl olan çiş birikintisie sadece bakıyorum.işin kötü yani tuvalete iki adımlık yer kalmıştı be küçük kaltak!"ama tutamadım kii"ymiş.
...temizledim.havuzdan çıkarken bana "ablayöö.ben nabdım biliyor musun ki.buynumu kapatiiim havuzun içine kafami soktuumm çıkardııımmm"
(çıkmasaydın ya)
-aferiiiiinnn.hı.çok akıllı bir kızınız var maşşallah ama maalesef tuvalet eğitimni vermemişsiniz.evde de mi böyle yoksa?çişi nerde gelirse oraya mı yapıyor?bakın yaptığı yerde hemen kafasına gazeteyle vurun.bi daha yapmaz ama gazete hürriyet olsun.yoksa töbe başa çıkamazsınız."


..

içim sıkılıyor aslında.bir burukluk var ama neyedir acaba?anlayamıyorum.ne bileyim.boşluktan olsa gerek.belki abimi ve babamı çok özlüyorumdur.paranoyaklığın zirvesindeyim.aşamaları geçtim yeni aşama yarattım kendime.herşeyden korkuyorum.bazen kendimden bile.güçlü değilim onu anladım.
ayrıca:lanet olası erkekler.!baba ve abi olmaktan başka bir boka yaramıyorsunuz.aslında beyin fazla size.sadece cinsel organınız hayatta kalmanız için yeterliydi.yanlışlıkla olmuş o beyniniz.
*feminizmin doruğu huho.
(bankaya gidemedim bugun yarın şifremi değiştirmeye gidicem.aslında bankamatikten de değiştirebilirim ama...yaşasın akbank çalışanları'!)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder