26 Ağustos 2009 Çarşamba

sokak insanları

hatırlar mısın sevgili maryciğim sokakta yaşadığımız zamanları.geçmiş demişsin hatırlanmaz demişsin ama yanıldın,bal gibi de hatırlamışsın. zira ben bu kadar ayrıntıya dokunabileceğini zannetmezdim.
şimdi konuya gelelim. arkadaş sen onu sevemezdin. sana daha yorke gibileri lazım.
ateşin mavisini boşver işine yaramaz ki,bana güven.gün olur karşıdan bir yorke daha gelir,işte işler tam da orada değişir. peki bunun için ne gerekir? sanırım yine sokaklara dökülmemiz gerekir. zaten barlar sigara yasağı nedeniyle satılmaya başlanmış,baksana eddie bile bizi ziyarete gelmedi. neden mi? çünkü solosunu attıktan sonra sigarasından nefes alan ender insanlardan biriydi. ee napalım. sokaklara dökülelim.

Çok önemli Not: ben kitap yazıyorum lan.çakallığı anlatıyorum.
vallahi zengin olacağız haberimiz yok.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder